Open dag

Bent u zich al aan het oriënteren op een basisschool voor uw kind? De open dag voor nieuwe ouders vindt dit schooljaar plaats onder schooltijd. Namelijk op dinsdag 23 april, van 09.00- 11.00 uur en van 13.00- 14.00 uur.

U kunt natuurlijk ook eerder een afspraak maken voor een rondleiding.

Wij nodigen u en uw kind van harte uit om een kijkje te komen nemen!

Maak kennis met ons sfeervolle karakteristieke schoolgebouw dat omringd wordt door een ruim plein en een mooie groene binnentuin. Kenmerkend voor onze school is het Jenaplanconcept.
Op de Wilbertschool staat het kind centraal. Ieder kind is uniek. Kinderen krijgen bij ons de ruimte om zelf initiatief te nemen.

Leren doe je niet alleen uit de boeken. Leren doe je ook door met elkaar te praten, door met elkaar te spelen, uiteraard door met elkaar te werken en door met elkaar te vieren. Deze vier basisactiviteiten van het Jenaplan komen elke week terug.

En ook
Ook bijzonder; op de Wilbertschool wordt Engelse les gegeven in alle groepen.
Andere kenmerken zijn de kleinschaligheid en de goede ICT-voorzieningen.
Ons betrokken team probeert een veilige, prettige leeromgeving te creëren waarin kinderen zich optimaal kunnen ontwikkelen.

Nieuwsgierig geworden?

U bent van harte welkom aan Ruysdaelstraat 45.